[pp-org] Przykra sprawa

Konrad Przesławski konrad.przeslawski w gmail.com
Pon, 9 Lip 2012, 13:09:53 CEST

Jeśli myślisz, że informacja nie została puszczona róznymi kanałami -
jesteś w błędzie. Każdy chcący do niej dotrzeć ma taką możliwość (fb,
listamilingowa, wiki). I jedynie  z funpagem piratow bylo takie zamieszanie.
Mozesz uważać guano za guano albo i jeszcze gorzej, ale to także jest
miejsce w które ludzie wchodzą i tego Twe mniemania nie zmianią.

Sprawa zaś nie dotyczyła kanału ale cenzurowania informacji. Z powodu?... I
to jest pytanie ;)
kondziu