[pp-org] MZ2

Konrad Przesławski konrad.przeslawski w gmail.com
Śro, 4 Lip 2012, 13:26:39 CEST

Spotkanie miało być spotkaniem Piratów z Wielkopolski, które własciwie
samoistnie przerodziło się w spotkanie ludzi z regionów, którzy chcieli się
na nim zjawić. Event spotkania na fejsie:
https://www.facebook.com/events/423359974363760/?context=create był
zamieszczany w wielu miejscach (także na stronie fejsowej Piratów). W jakiś
dziwny sposób ludzie dowiadywali się o tym wydarzeniu i chcieli dołączyć.

Wybacz ale słowa: "a to, że pewna mała grupa zadecydowała, że chce stworzyć
swoją partię" są chyba niestosowne. Ta 'mała grupa' jednak coś tam zrobiła,
a co do jej wielkości chyba nie znając realiów wypowiadać się nie
powinieneś.

Ta grupa czekała długi czas, a ponieważ z szumnych zapowiedzi i ciągłych
obietnic dotyczących reaktywacji Polskiej Partii Piratów nic nie
wychodziło. Z przyczyn mi nie znanych rzecz jasna ;). Postanowiła już nie
czekać dłużej nie dać się mamić zapowiedziami/obietnicami i ciągłym
przesuwaniem terminów. Teraz przynajmniej wiemy na czym stoimy.

Prosta sprawa: piszesz o zbieraniu podpisów pod listą o rejestrację PPP. Od
dawna chcieliśmy wiedzieć ile tych podpisów jest i ile trzeba dołożyć. W
róznych miejscach i dla różnych osób przedstawiałeś bardzo różne dane, a
często na wprost zadawane pytania nie udzielałeś żadnej odpowiedzi. Czy to
jest piracka szczerość?

Ładne słowa ;) No coments.

Jeśli myślisz, że nasze działania prowadzą do rozłamu i chęci stworzenia
zupełnie nowej partii bez oghlądania się ani na ludzi, ani na byłych
twórców czy ich dokonania - powiedz dlaczego wciąż bierzemy tak czynny
udział w tych debatach na kanałach ogólnych. Dlaczego udostępniamy na wiki
to co zrobiliśmy, dlaczego projekt statutu czy programu dajemy pod dyskusję
dla wszystkich i staramy się ujednolicić wersje. Czy to jest dążenie do
rozłamu? A może po prostu czynnik mobilizujący dla wielu. Żadnych
personaliów choć coś na język się chce dostać.

Jeśli uważasz, że nasze dążenie nie jest odpowiednim wkładem w Ruch Piracki
proszę byś nazwał to wprost i dał możliwość odpowiedzi.

Z poważaniem
Konrad Przesławski