[pp-org] MZ2

Radek Czajka radek.czajka w gmail.com
Śro, 4 Lip 2012, 11:50:11 CEST

W dniu 3 lipca 2012 16:49 użytkownik Zbigniew Łukasiak
<zzbbyy w gmail.com> napisał:

> Było ogłoszenie o spotkaniu na tej liście:
> http://listy.partiapiratow.org/pipermail/org/2012-June/000052.html
> (jakby to nie było czytelne to tam jest link do ogłoszenia - list
> prawdopodobnie ładniej wyglądał w wersji HTML - ale załączniki mailman
> usuwa).

Dla mnie w zasadzie nie jest po tym ogłoszeniu jasne, dlaczego
„spotkanie organizacyjne PP Wielkopolski w Poznaniu” badź „zebranie
organizacyjne sympatyków tworzącej się Partii Piratów z terenu
Wielkopolski” poczuwa się do wyboru członków komisji statutowej. Ja
rozumiem, że nie ma jeszcze formalnych procedur, ale to nie jest
otwarty i jawny proces, nawet jeśli „spotkanie sympatyków PP z
Wielkopolski” było jawne i otwarte.

--
Radek Czajka