[pp-org] Pytanie

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 1 Sie 2012, 19:37:19 CEST

2012/8/1 Katarzyna Mitros <kmitros w stawki.sm.pl>:
> Zbigniew napisał "OK - ale przecież to, że ruch piracki zaczął się od
> niezgody na nadzór
> to nie znaczy, że na tym ma się skończyć.  Tak samo jak socjaliści
> przecież nie kończą swojego programu na 'nie zgadzamy się na wyzysk
> pracowniczy"'.
>
> Można się z tym zgodzić ale wtedy trzeba by się było dogadać w sprawie
> szerszych celów i ideologii a tego wszyscy tutaj starają się uniknąć aby nie
> doszło do podziałow. Piotr Śmielak np. chce się zając gospodarką bez
> ideologii, co samo w sobie wydaje się sprzeczne, Jedni bedą uważali, że
> [...]

Zauważ, że ja to napisałem w kontekscie mojego pytania o to w jaki
sposób idea Open Source łączy libertarian i lewicowców.  Moim
zamierzeniem było takie bardzo ostrożne zbadanie gruntu.  Ale dobra -
jeśli o mnie chodzi to mi chyba bliżej do libertarian niż do
lewicowców, chociaż na przyład
http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Carson też ma bardzo ciekawe
poglądy.

Z.