[pp-org] Libertarianie, lewicowcy i Wolne i Otwarte Oprogramowanie

Michal Kawalec mkawalec w lavabit.com
Śro, 1 Sie 2012, 16:30:04 CEST

Witajcie,
Jestem tutaj nowy, więc przejdę do rzeczy:

On Wed, Aug 01, 2012 at 03:31:03PM +0200, JotHal wrote:
> Powiem więcej, od każdej partii politycznej "serio" jest wymagane
> ustosunkowywanie do całego spektrum problemów, choćby wojny w
> Afganistanie. [..]

Przeglądałem pobieżnie archiwum listy, jednak widziałem tylko skupienie
się na osi wolność-przejrzystość. Jakie są Wasze poglądy na sprawy
społeczne? Czy uznajecie, że jest to poza domeną PP, czy jednak
posiadacie pomysły idące w tym kierunku?

Pytam też z uwagi na dyskusję, jaka wywołała się na [pp.int.general],
która doprowadziła do tego: https://eu.piratenpad.de/ppeu-programme?

Michał