[pp-org] Libertarianie, lewicowcy i Wolne i Otwarte Oprogramowanie

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 1 Sie 2012, 09:25:55 CEST

2012/7/30 JotHal <jozef.halbersztadt w gmail.com>:

> No i co z tego, że rozwiązała. Zamiast tego doprowadziła do powstania
> innych. Pewnie, że trzeba się zastanawiać jak z nich wychodzić. Czy my
> zajmujemy się czymś innym?
>
> Ja uważam, że Falkvinge w tym właśnie speach'u mówi o odrębności
> pirackiej. Z właściwym do tego oddechem podpiął swoje osiągnięcia pod
> 40-letni cykl wielkich zmian. 120 lat temu w centrum przełomu miały
> być prawa polityczne, 80 lat temu prawa pracownicze, 40 lat
> zanieczyszczenie środowiska, a obecnie o niezgoda na nadzór. Każdy

OK - ale przecież to, że ruch piracki zaczął się od niezgody na nadzór
to nie znaczy, że na tym ma się skończyć.  Tak samo jak socjaliści
przecież nie kończą swojego programu na 'nie zgadzamy się na wyzysk
pracowniczy'.

--
Zbigniew Lukasiak
http://brudnopis.blogspot.com/